Nombre del centro
banner da universidade

D. Patricio Sánchez Fernández

Profesor de Economía Financiera y Contabilidad de la Universidad de Vigo. Subdirector del Foro Económico de Galicia y coordinador del MBA en Deporte.

Participación en Proyectos de I+D:

Impacto económico dun proxecto de especialización de campus na economía local (INOU17-09).
Entidad financiadora: Diputación Provincial de Ourense (mayo– diciembre 2017).
Investigador Principal: Patricio Sánchez Fernández.

Aproveitamento turístico-deportivo dos recursos hídricos en Ourense (INOU15-09).
Entidad Financiadora: Diputación Provincial de Ourense (mayo 2015 – diciembre 2015).
Investigador Principal: Patricio Sánchez Fernández.

Os eventos deportivos como ferramenta de promoción turística (INOU14-02).
Entidad Financiadora: Diputación Provincial de Ourense (mayo 2014 – diciembre 2014).
Investigador Principal: Angel Barajas Alonso.

Participación en contratos de I+D:

Estimación do impacto na economía galega da mobilización produtiva das terras hoxe abandonadas.
Entidad financiadora: Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER). (xuño 2019 - setembro 2019). IP.

Experiencia turística y calidad de vida de los turistas senior.
Entidad financiadora: Consellería de Política Social - Xunta de Galicia. (outubro 2019 - maio 2020). IP: Elisa Alén Gonzalez.

Informe sobre o impacto económico de eventos deportivos no concello de Marín.
Entidad financiadora: Concello de Marín. (xuño 2018 – setembro 2018). IP.

Simulación de escenarios de reforma do financiamento autonómico.
Entidad financiadora: Xunta de Galicia. (marzo 2018 - novembro 2018). IP.

Facultad de Derecho | Campus Universitario | C.P. 32004 Ourense | España | Tel. +34 988 368 720 | patricio@uvigo.es